Formy płatności: gotówka, karta, blik
W Orident oferujemy możliwość skorzystania z systemu ratalnego, dzięki któremu Pacjenci mogą rozłożyć płatności za leczenie na dogodne raty, dostosowane do swoich możliwości finansowych.
INFORMACJA O ZADATKU
Zasady rezerwacji zabiegów, wpłat i rozliczeń zadatku
- Dokonanie rezerwacji trwającej powyżej 1h uzależnione jest od:
- dokonania przez pacjenta wpłaty zadatku;
- a dodatkowo – w przypadku, gdy rezerwacja wstępna dokonana została telefonicznie, od potwierdzenia dokonania rezerwacji przez pacjenta;
- Zadatek musi zostać wpłacony nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dokonania rezerwacji wstępnej, jednak nie wcześniej niż po mailowym potwierdzeniu przez pacjenta rezerwacji dokonanej telefonicznie. Brak wpłaty w tym terminie powoduje wygaśnięcie rezerwacji wstępnej.
- Zadatek wynosi: 300 zł za każdą rozpoczętą godzinę rezerwacji wstępnej przewidywanej na wykonanie usługi. W uzgodnieniu z pacjentem zadatek może zostać ustalony w innej kwocie.
- Pacjent zobowiązany jest do wpłaty zadatku osobiście w placówce ORIDENT lub przelewem na konto:
ORIDENT sp. z o.o. sp.k.
15 1140 1124 0000 4397 7000 1007
Zalecany tytuł: DATA I GODZINA ZABIEGU ORAZ IMIĘ I NAZWISKO PACJENTA
- Zadatek ma znaczenie określone w art. 394 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 z późn.zm.), z następującymi zastrzeżeniami:
- w razie wykonania usługi (zabiegu), objętej rezerwacją, zadatek ulega zaliczeniu na poczet wynagrodzenia ORIDENT za wykonanie usługi (zabiegu);
- w razie, gdy pacjent nie stawi się na zarezerwowaną wizytę lub nie podda się zabiegowi na tej wizycie z przyczyn niedotyczących ORIDENT, ORIDENT może bez wyznaczenia terminu dodatkowego odstąpić od rezerwacji i otrzymany zadatek zachować; ORIDENT dąży jednak przede wszystkim do przeniesienia w porozumieniu z pacjentem zabiegu na późniejszy termin – w przypadku, gdy pacjent zadeklaruje gotowość poddania się zabiegowi w późniejszym terminie, ORIDENT wstrzyma się z definitywnym zachowaniem zadatku przez okres 2 miesięcy od daty pierwotnej rezerwacji,
- w razie, gdy z przyczyn dotyczących ORIDENT nie dojdzie do wykonania zabiegu na zarezerwowanej wizycie, pacjent może bez wyznaczania terminu dodatkowego odstąpić od rezerwacji i żądać zapłaty sumy odpowiadającej dwukrotności danego zadatku;
- w razie, gdy nie dojdzie do wykonania zabiegu na zarezerwowanej wizycie wskutek okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności albo za które ponoszą odpowiedzialność obie strony, ORIDENT dokona zwrotu zadatku pacjentowi;
- w razie, gdy pacjent dokona odwołania rezerwacji najpóźniej na 48 h przed zarezerwowaną godziną zabiegu, ORIDENT dokona zwrotu zadatku pacjentowi; jeżeli zabieg jest ustalony na poniedziałek, odwołania rezerwacji można dokonać najpóźniej w ostatni dzień roboczy poprzedniego tygodnia do godziny 10:00;
- w razie, gdy strony dokonają zgodnego przeniesienia zabiegu na inny termin, na prośbę jednej ze stron, zgłoszoną najpóźniej na 48 h przed pierwotnie zarezerwowaną godziną zabiegu, zadatek przechodzi na poczet rezerwacji tego kolejnego terminu; termin ten nie może przypadać później niż 2 miesiące od daty pierwotnego terminu rezerwacji; jeżeli zabieg jest ustalony na poniedziałek, zgłoszenie prośby przeniesienia rezerwacji można dokonać najpóźniej w ostatni dzień roboczy poprzedniego tygodnia do godziny 10:00; ustalone w tym punkcie reguły przeniesienia zabiegu dotyczą obu stron.
- Bez uszczerbku dla powyższego punktu dotyczącego zasad rozliczania zadatku, terminy wizyt powinny być odwoływane do 48 godzin przed planowaną wizytą poprzez kontakt telefoniczny na nr tel. +48 61 411 11 16 bądź poprzez wysłanie e-maila na adres pacjent@orident.pl. Jeżeli zabieg jest ustalony na poniedziałek, odwołania rezerwacji można dokonać najpóźniej w ostatni dzień roboczy poprzedniego tygodnia do godziny 10:00.
- Zadatek ma na celu zabezpieczenie czasu pracy personelu ORIDENT i może być pobierany w przypadku rezerwacji wszystkich zabiegów wykonywanych w ORIDENT.